Nodarbības programas pieaugušajiem

 

- peldēšana pieaugušajiem
- akvaaerobika
- frīdaivinga 


free web maker
  • Peldētapmācība pieaugušajiem:
    1. Peldēšanas pamatprasmju apgūšana
    2. Apmācība dažādu sporta stilu tehnikā uz ūdens - veselības problēmu risināšanai un peldēšanas tehnikas apguve triatlonā un ziemas peldēšanā.
    3. Funkcionālā apmācība (visu pamatīpašību apmācība: izturība, spēks, elastība, koordinācija un ātrums) atbilstoši individuālajām īpašībām.

  • Akvaaerobika
    - nostiprina ķermeni, piešķir lokanību, izstiepj muskuļus un saites , sadedzina liekās kalorijas|
    - nodarbības notiek dziļā ūdenī ar speciālu aprīkojumu ( jostām, nūdelēm, hantelēm). Šīm nodarbībām raksturīga vidēja un augsta intensitāte
    - akvaaerobikas nodarbību pamatā ir deju, lēcienu, skriešanas un peldēšanas kustības , kuras tiek izpildītas ūdenī ritmiskas mūzikas pavadībā
    - vingrinājumi tiek izstrādāti, izmantojot vispārējos aerobikas nodarbību principus: iesildīšanās – pamatkomplekss  – „problemātisko” zonu noslogošana – stiepšana .izstrādāšana – stiepšana
    - Aavaaerobika ir piemērota kā veseliem cilvēkiem, tā arī tiem, kuriem ir nelieli veselības stāvokļa traucējumi.
  • Akvaterapija  
    Akvaterapija ir nodarbības tiem, kuriem nav piemērotas intensīvās slodzes:
    - cilvēkiem ar balsta un kustību aparāta izmaiņām
    - grūtniecēm
    - iesācējiem, kuri cieš no ūdens bailēm
    Nodarbību galvenais uzdevums:
    -  izveidot harmoniski sabalansētu organisma muskuļu sistēmu (atbrīvot no hipertonusa vienu muskuļu grupu un piedot tonusu citām grupām)
    - iemācīt elementāras peldēšanas prasmes un ar to palīdzību uzlabot savu veselību.
    Nodarbības ūdenī palīdzēs grūtniecēm:
    - sagatavoties dzemdībām
    - minimalizēt veselības diskomforta stāvokli
    - radīt apstākļus vesela bērna attīstībai
    - uzturēt pozitīvu emocionālo fonu visā grūtniecības periodā.

    Nodarbībās tiek izmantoti peldēšanas vingrinājumi, vingrinājumi atsevišķām muskuļu grupām, speciāli vingrinājumi grūtniecēm un apzinātas elpošanas prakse, kuru sieviete varēs izmantot dzemdību laikā.

    Nodarbībās tiek izmantoti peldēšanas elementi, elpošanas vingrinājumi, atslābināšanās, niršana, kā arī spēka vingrinājumi dažādām muskuļu grupām mērenā tempā.

Individuālās nodarbības un iepriekšēja pierakstīšana nodarbībām grupā pa tālruni 29534560

© Copyright 2020 Viktorijas Kneses skola - All Rights Reserved